Veci,ktoré ma dokážu potešiť

by - septembra 09, 2017

Ahoj. Vítam vás u môjho prvého príspevku. Ako prvý príspevok som nechcela písať fakty o mne alebo nejaké privítanie. A tak som sa po dlhom rozhodovaní rozhodla, že to poberiem po svojom a napíšem ,,Veci,ktoré ma dokážu potešiť." Pokúsim sa vám ich čo najviac priblížiť,a tak sa možno aj viac predstaviť.



Chvíle strávené s priateľmi...
Touto vecou vás asi moc neprekvapím. Určite každý poznáte tie dni,kedy vás váš/a kamarát/ka pozve do kina,na kávu alebo ani nemusíte ďaleko cestovať. Občas sa stačí zobrať a ísť niekam von,len tak sa prejsť a porozprávať sa. Osobne si myslím,že pre super zážitok stačí byť v kruhu tých najlepších kamarátov. Nemusíte ich ani mať veľa. Základom je to aby ste si dobre rozumeli a ostatné príde samo. Lenže toto pre vás nebude žiadna novinka.


Čas strávený so zvieratami...
Ak ma niekto z vás pozná,tak vie,že milujem zvieratá. A presne pre to mám už 3 roky zvieraciu spoločnosť aj doma. V skratke. Som majiteľkou dvoch morčiatok a jedného psíka. Každý deň mi do života prinášajú úsmev na tvári. Milujem ten pocit,keď slnko pomaly zapadá a ja sa vydám na prechádzku s mojím maznákom. Prechádzka nemusí byť ani dlhá. Stačí pár minút a hneď sa cítim lepšie. Či už som mala ťažký deň v škole alebo som sa s niekym nezhodla sú tu vždy pre mňa. A verím,že ešte dlho budú 💕


Dobrá kniha...
Nie som ten typ človeka,ktorý za pár mesiacov prečita nespočetne veľa kníh. Čítam,keď mám chuť vypnúť a aspoň na chvíľu uniknúť z tohto sveta. Rada si čítam pri príjemnej hudbe a hlavne niekde,kde ma nikto nebude rušiť. Aj keď pravdou je,že najčastejšie čítam vo vlaku. (Ak by ste chceli nejaké tipy na knížky,tak mi určite napíšte. Ráda sa s vami podelím o pár zaujímavích kníh.)


 Fotenie...
 K tomu nemám asi ani čo dodať. Fotenie je pre mňa relax a akési    spojenie s prírodou. Raz za čas sa vezmem a na pár hodín sa vydám niekam von. Či už idem fotiť svojho chlpáča,prírodu alebo dokonca aj svojích kamarátov, vždy je to pre mňa zábavou. Najlepší pocit mám však z toho,keď sa mi podaria naozaj pekné fotky.



 Písanie...
 Možno je toto práve dôvodom, prečo ma tak ťahalo začať blogovať. Ale opäť pre ľudí,ktorý ma poznajú toto nebude žiadnou novinkou. Aby som vám to trochu priblížila. Milujem písanie príbehov,básni alebo práve takýchto článkov. Napísala som napríklad príbeh Kadlec?! Nikdy! alebo Po Mrtvici. Obe tieto príbehy sa vám veľmi páčili,za čo som naozaj neskutočne rada a každý pozitívny ohlas ma motivuje k písaniu ďalších dielov. K básniam. Možno veľa z vás ani nevie,že som napísala nejaké básne ale opak je pravdou. Skutočne som ich pár napísala a jedna z nich sa dokonca aj umiestnila v celoslovenskej súťaži na 3.mieste. Toto bolo pre mňa obrovskou motíváciou sa písaniu ďalej venovať, no samozrejme je aj toto spôsob môjho relaxu.

Vecí, ktoré mi robia radosť je naozaj veľa, ale to si nechám na ďalšie članky. Snáď sa vám tento príspevok páčil a budete sa tešiť na ďalší. Ja sa s vami pre dnešok lúčim. Majte sa krásne. 
                                                                                                                      
                                                                                                                                                                        Danča

You May Also Like

4 komentárov

  1. Teším sa na ďalší článok <3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt úžasný článok ❤️ a ako som už vravela že inspirujes ľudí 😉tak toto je taká mensia isnspiracia aby ľudia robili to čo ich baví ako to robis ty ❤️ si podľa mňa určitým "vzorom" pre niektorých ku ktorým patrim aj ja 😉😊❤️

    OdpovedaťOdstrániť