Autumn

by - októbra 25, 2017

Jeseň. Pre niektorých čas depresie,smútku a všetkých možných depresívnych vecí. Pre mňa je to asi najkrajšie a najkreatívnejšie obdobie roku. Či už je to krásnou prírodou,ktorá je na jeseň očarujúca alebo časom,kedy môžem konečne nosiť mikiny a svetre. Na jeseň som schopná nafotiť aj 4x viac fotiek ako počas iného ročného obdobia. A preto som sa rozhodla napísať tento článok a možno vám aj ukázať plusy jesene. Takže sa pohodlne usaďte,spravte si teplý čaj a čítajte.


 Fotenie... 

Keďže som už v úvode načala fotenie,tak ním aj začnem. Fotenie ma baví v každom ročnom období. Či už je to na jar,leto alebo zimu. Každé toto obdobie má niečo do seba a dokáže ma inšpirovať. No príde mi,že na jeseň by som mohla fotiť všetko a bude to vyzerať vždy dobre. Nedokážem slovami popísať aký pocit mám pri fotení tmavších a farebnejších fotiek. Jeseň je pre mňa jednoducho vo fotení dokonalá. Hranie sa s farbami,uhlami,rekvizitami,jasom proste so všetkým. Ale túto vec asi pochopia iba ľudia,ktorý sa tomu venujú. Tak schválne. Napíšte mi komentár pokiaľ fotíte a či to cítite rovnako.


Chladnejšie počasie...

Táto vec asi nie je úplne pre každého. Ano, aj ja milujem teplo ale chladnejšie počasie pre mňa znamená vymeniť tielka za svetre a mikiny,ktoré milujem. Už len ta predstava,že si môžem kedykoľvek obliecť Šéfis mikinu je pre mňa úžasná. Taktiež mám hrozne rada,keď sa po celom dni vrátim domov a zavrtam sa do teplých perín.


Čaj, káva a knihy...

Neodmysliteľnou vecou pre jeseň je káva alebo čaj. Ak sa trochu vrátim k predchádzajúcim riadkom,tak milujem teplý čaj,teplé periny a knihy. Táto kombinácia je pre mňa ďalším veľkým plusom. Keďže som človek,ktorý si rád dopraje trochu chillu. Rada by som vám tu odporúčila vyskúšať ľadovú kávu so zmrzlinou,ktorú majú v Macdonalde. Odkedy mi ju ukázala moja kamarátka neviem si ju vynachváliť.


 Jesenné prechádzky s Marlym...

Poslednou vecou,ktorej sa v tomto článku povenujem (aj keď by ich mohlo byť oveľa viac) sú prechádzky. Mojou najviac obľúbenou činnosťou sú prechádzky s Marlym, a keď k tomu pripojím aj tu krásnu prírodu nedá sa sedieť doma. Je pravda,že sa mi mnohokrát do tej zimy nechce ale pokiaľ sa už k tomu dokopem neviem sa vrátiť domov. Ta radosť v Marlyho očiach z popadaného listia je neopísateľná. A dosť ma to tiež zahreje u srdiečka,keď ho vidím šťastného.


A tu by som tento príspevok ukončila. Pár vecí si ešte nechám pre seba aby som mala o čom písať aj nabudúce. No a klasicky ako u každého konca článku. Nezabudnite ma sledovať na mojích sociálnych sietiach ako je Instagram,Twitter a Wattpad. Taktiež tu nájdete aj odkzy na Marlyho instagram,kde najdete najviac cute fotky 😂💙 Majte sa krásne,buďte všade tam,kde sa ľudia usmievajú a Ahoj <3                 
                                                                                                                                   Danča

You May Also Like

1 komentárov